PS | HEMA | Happy essentials

HEMA fan2Zie hier de nieuwe generatie HEMA-fan.

Nadat ik afgelopen woensdag de introductie voor de potentiële HEMA bloggers had bijgewoond op het hoofdkantoor, ging ik nog heel even kijken bij de Blijmakers.

Vanaf vandaag ligt deze nieuwe productgroep in de winkels en ze waren prachtig uitgestald -gekmakend! want niet te koop- in een naastgelegen ruimte, onder toeziend oog van ware HEMA suppoosten. Foto’s waren strikt verboden, maar sommige producten spraken al zó tot de verbeelding, dat een snapshotfoto misschien wel afbreuk zou doen aan de fabelachtige belofte van verpakking en presentatie…

Ik bedoel, wie zit er nu níet te wachten op een GEDACHTENLEESTOOL?? {Magic Telepathy, wel voor level 2 zag ik, dus misschien dat ik nog ergens level 1 moet oppikken, maar ik probeer het eerst zonder.} Of bijvoorbeeld een afstandsbediening voor je smartfoon om een selfie te maken ZONDER rare hoge schouder of vervormd hoofd door gebrek aan afstand? Of een 8Gb rookworst USB-stick?

Andere artikelen waar ik blij van werd waren de losse kaarsen in knalkleuren, 6 Laguiole steakmessen in de kleuren van de regenboog, 4 paar zachte sokken in wowy patronen, en de supermooie glazen zandloper met zwart zand. Ongeveer 20 cm hoog, voor een kwartier tijd. Altijd goed om achter de hand te hebben. *) En daarbij nog alles wat mijn postkantoorhartje begeert qua boekjes, stempels, tapejes en etiketten… allemaal happy essentials zeg maar 😉 En -teleukgewoon- alle Blijmakers kosten 10 euro max (!)

Gisteren was ik in IJmuiden en kon het niet laten om even in de HEMA te kijken of ze hier al gevorderd waren met het podium voor de Blijmakers, en ja, er was al wat, nog niet helemaal af, maar genoeg om hebberig van te worden. En dat vond mijn zoon van 9 ook. Het is hem niet gelukt om zonder iets te kopen de winkel te verlaten, betaald met een voorschot op zijn flessengeld.

De USB ventilator heeft nu al heel wat rondjes gedraaid, met zijn ogen eraan vast geplakt. Het is dan ook een klein wonder van techniek, dat op minstens 3 verschillende manieren blij Hello! beamt. Ik zou er niet voor gevallen zijn in de winkel, maar het is echt bijzonder. En hij heeft daar blijkbaar oog voor. Hij is van de nieuwe generatie HEMA-fans, vermoed ik.

nieuwe generatie HEMA fan

De USB-ventilator-blijmaker

 

=============================================================

PS: 13 02 2017

Een aantal vrienden heb ik inmiddels blij gemaakt met de mooie zandloper. Zelf werd ik blij verrast door het laatst aangeschafte exemplaar, toen ik het recent uit de kadootjeskast haalde om in te pakken: ‘I GIVE YOU TIME ‘ is inmiddels toegevoegd op de verpakking 😀

HEMA

HEMA heeft de oorspronkelijke verpakking aangepast en I GIVE YOU TIME toegevoegd. LOL

 

About Wilma Tichelaar

relentless hunter gatherer of soothing beauty, great and small
Image | This entry was posted in DESTINATION HAPPINESS, PS, TEXT and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

